23 January 2010

Jauh....!!!!

Aku tau nak cakap mcm mana... I dont like long-distance relationship.. Jauh... Susah.. Entahla.. Mungkin korang fhm apa yg aku rasa kalau korang penah alami hubungan mcm nih.. Susah nak terangkan mcm mana perasaan dlm hati..

Seorang kawan penah bgtau aku, long-distance relationship never works.. Btol ke?? Some of them said its can be done.. Hmm, aku konfius... Tapi apa yg aku fhm, yg aku tau, perasaan aku jauh... Jauh sgt... Kosong... My mom did notice wat happened to me.. Tpi aku keep saying "tak da apa la mak"... "mungkin pasal tak dpt keja lg"... "razif ok".. Ok ke aku..??? Apapun, mak aku laa insan yg paling rapat dgn aku ketika nih.. Susah senang aku, mak ada... Kwn2 pun byk melarikan diri... sunyi sepi... takda kabar brita.. Tak pe, hari ni hari aku... Mungkin esok lusa hari korang plak...

Mana 'dia' time aku down..??? tak da... Jauh... Masalah 'dia' aku kena fhm... Masalah aku..??? Aku bukan nk buka pekung di dada tp nk kena luah gak... Igt lagi aku waktu dia tgh down, stress, sapa yg byk bg nasihat..?? Sapa yg sentiasa ada blkg dia..?? Penah dulu dia kata nk quit study.. Aku bg nasihat.. Dont ever quit.. Ini semua dugaan.. I'm there when she need me... But where is she when i need her...???? WHERE...????????

Sometimes, aku rs kosong sgt... Dah la tak dpt keja lg, kwn2 pun jauhkan diri, 'dia' plak menyepi, sisih, tak ada dgn aku... Aku rasa jauh....

3 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum..

Sahabatku.. sabar la.. memang lumrah kehidupan.. ade masa kita senang.. dan ade masa kita susah.. Jangan salahkan sahabat.. jangan salahkan pasangan.. dan jangan sekali sekala salah kan sesape.. yang penting ko beringat.. Rukun Iman yang ke-6. Percaya pada Qada' dan Qadar.. Aku doakan ko akan menempuhi cabaran hidup dengan tenang dan aman.. Amin..

shazwinaaz said...

jgan risau abgku..kmi sepupu-sepapat sentiasa ada disisi ajib zone..hidup ajibzone

LUQ@S3BB said...

salam
buat ajibzone apa yg datang ni hanya dari NYA mohon la pada NYA agar dekatkan diri mu pada insan yg sepatutnya dan jauhi diri mu dari insan yg tak sepatutnya...hanya pada DIA kita boleh meminta...