03 November 2009

Resign...!!!!



Hari ni aku dah nekad nak resign from this bullshit company.. Kawan aku, Bob, pun nak join aku lari jauh dari sini.. Kami sama2 dah sepakat nak resign sekali.. Mcm aku, dia pun dah tak tahan dgn karenah management kat sini.. Surat kami dah buat cuma blom hantar lg.. Jap lagi kami nk jumpa dgn HR officer..

Kesian HR officer aku, dia menanggis bila dapat tau aku & Bob nak berhenti.. Dia suruh kami sabar.. Tp, sampai bila nak sabar...?? Aku tak salahkan HR aku.. Dia mmg best la.. Mmg memahami.. But we are sorry.. We have to do it...

Aku minta tlg kawan2 tlg carikan keja kat aku.. Bob mungkin g KL... Aku ada minta tlg kat Luqman (best fren aku merangkap abg aku) tlg carikan kerja kat aku... Dia kata dia akan tlg aku.. Thanks man...

Oklah, nak submit resign letter.. Apa2 aku update...

No comments: